Storytelling Atlas

Het landschap van verhalen en veranderen

Suzanne Tesselaar

Boek
Storytelling Atlas
cover01-03-2016

ISBN 9789058759290

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 120 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Rond de eeuwwisseling nam de wereld een narratieve draai, beweert Christian Salmon in zijn boek Storytelling, waarin hij beschrijft hoe we door verhalen behekst worden. De praktijk omarmde de kracht van verhalen in journalistiek, politiek, wetenschap, zorg, management, communicatie en zelfs in het leger. Sindsdien is er veel verschenen over storytelling, maar vaak over deelgebieden. Storytelling Atlas gidst de lezer door de wereld van storytelling. Onderweg beschrijft het boek de rol, de functie, het effect en de impact van verhalen voor veranderingen. Met praktische voorbeelden en wetenschappelijke onderbouwing. De atlas bestaat uit zes prachtige landkaarten, die elk een specifiek onderdeel van het storytelling-landschap beschrijven. Suzanne Tesselaar is pionier op het gebied van storytelling. Ze begeleidt organisaties, politici, overheden en gemeenschappen bij veranderingen en geeft les op diverse universiteiten en hogescholen in binnen- en buitenland, in sectoren als maatschappelijk werk, cultuur, organisatie & management, changemanagement, journalistiek en communicatie(wetenschappen).

cover01-03-2016

ISBN 9789058759290

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 120 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Management
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en (social) media
Communicatie > Communicatieve Vaardigheden

Rond de eeuwwisseling nam de wereld een narratieve draai, beweert Christian Salmon in zijn boek Storytelling, waarin hij beschrijft hoe we door verhalen behekst worden. De praktijk omarmde de kracht van verhalen in journalistiek, politiek, wetenschap, zorg, management, communicatie en zelfs in het leger. Sindsdien is er veel verschenen over storytelling, maar vaak over deelgebieden. Storytelling Atlas gidst de lezer door de wereld van storytelling. Onderweg beschrijft het boek de rol, de functie, het effect en de impact van verhalen voor veranderingen. Met praktische voorbeelden en wetenschappelijke onderbouwing. De atlas bestaat uit zes prachtige landkaarten, die elk een specifiek onderdeel van het storytelling-landschap beschrijven. Suzanne Tesselaar is pionier op het gebied van storytelling. Ze begeleidt organisaties, politici, overheden en gemeenschappen bij veranderingen en geeft les op diverse universiteiten en hogescholen in binnen- en buitenland, in sectoren als maatschappelijk werk, cultuur, organisatie & management, changemanagement, journalistiek en communicatie(wetenschappen).

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.