Inleiding Sales

Stefan Renkema

Boek
Inleiding Sales
cover09-02-2023

ISBN 9789024452163

Druk 3 | Boom uitgevers Amsterdam | 272 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In Inleiding sales leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod:

  • de verschillende fases van het salesproces;
  • lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie;
  • aanbestedingen en netwerken;
  • de waardepropositie;
  • de salesfunnel en buyer/customer journey;
  • de klantenpiramide;
  • account management.

Nieuw

Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales. In deze editie is daarom veel aandacht voor thema’s als meervoudige waardecreatie, innovatie en de rol van data en technologie in de verschillende fases van de salesfunnel.

Inclusief online leeromgeving met o.a. het online boek

Op de bijbehorende online leeromgeving vind je video’s, kennistoetsen en het online boek.

cover09-02-2023

ISBN 9789024452163

Druk 3 | Boom uitgevers Amsterdam | 272 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In Inleiding sales leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod:

  • de verschillende fases van het salesproces;
  • lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie;
  • aanbestedingen en netwerken;
  • de waardepropositie;
  • de salesfunnel en buyer/customer journey;
  • de klantenpiramide;
  • account management.

Nieuw

Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales. In deze editie is daarom veel aandacht voor thema’s als meervoudige waardecreatie, innovatie en de rol van data en technologie in de verschillende fases van de salesfunnel.

Inclusief online leeromgeving met o.a. het online boek

Op de bijbehorende online leeromgeving vind je video’s, kennistoetsen en het online boek.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.