Goed kunnen communiceren is een onmisbare vaardigheid voor iedere hulpverlener in de gezondheidszorg. Dit boek is daarmee even onmisbaar. Het laat aan de hand van evidence-based onderzoek zien hoe belangrijk communicatievaardigheden zijn en wat ze zowel de hulpverlener als de patiënt kunnen opleveren.
Inhoud
Vaardig communiceren in de gezondheidszorg is een multidisciplinair inzetbaar boek dat laat zien hoe de hulpverlener met goede communicatievaardigheden betere resultaten kan boeken. Het is het enige boek in zijn soort dat is gebaseerd op (internationaal) evidence-based onderzoek. Dit van oorsprong Engelstalige boek is volledig bewerkt voor de Nederlandse situatie en kan daardoor moeiteloos worden toegepast in de Nederlandse gezondheidszorg.
Kenmerken
Nieuw
Doelgroep
Goed kunnen communiceren is een onmisbare vaardigheid voor iedere hulpverlener in de gezondheidszorg. Dit boek is daarmee even onmisbaar. Het laat aan de hand van evidence-based onderzoek zien hoe belangrijk communicatievaardigheden zijn en wat ze zowel de hulpverlener als de patiënt kunnen opleveren.
Inhoud
Vaardig communiceren in de gezondheidszorg is een multidisciplinair inzetbaar boek dat laat zien hoe de hulpverlener met goede communicatievaardigheden betere resultaten kan boeken. Het is het enige boek in zijn soort dat is gebaseerd op (internationaal) evidence-based onderzoek. Dit van oorsprong Engelstalige boek is volledig bewerkt voor de Nederlandse situatie en kan daardoor moeiteloos worden toegepast in de Nederlandse gezondheidszorg.
Kenmerken
Nieuw
Doelgroep