Effectief pitchen en presenteren

Hoe pak je overtuigend jouw podium?

Patrick van Gils

Boek
Effectief pitchen en presenteren
cover20-05-2022

ISBN 9789024441082

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 128 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Persoonlijke ontwikkeling

Een overtuigende pitch of presentatie geven is een belangrijke basisvaardigheid voor studenten en (young) professionals. In dit boek presenteert Patrick van Gils een methode om je pitch- en presentatievaardigheden te ontwikkelen en versterken. Dat begint met jezelf te durven laten zien en horen. Alleen dan kun je jezelf en jouw ideeën aan een ander ‘verkopen’.

In tien praktische hoofdstukken laat de auteur zien hoe je in kleine én grote groepen een korte of lange pitch of presentatie met impact kunt geven, zowel offline als online. Elk hoofdstuk biedt direct toepasbare kennis en oefeningen.

 

Op de website bij het boek vind je video’s, inspiratietools en meer achtergrondinformatie. Deze uitgave ondersteunt studenten en (young) professionals bij het ontwikkelen van professionele vaardigheden. Succesvolle professionals voelen zich verantwoordelijk voor hun leerproces en activiteiten, zijn proactief en leren voortdurend van en met de mensen in hun omgeving. Deze skills helpen om doelen te realiseren en vruchtbare relaties aan te gaan.

Patrick van Gils is dé #1 pitch- & presentatie- en personal branding-expert van Nederland. Hij was meer dan twintig jaar succesvol in de marketingcommunicatie en woordvoerder van A-merk-bedrijven zoals McDonald’s, Studio100 en Makro. In 2014 richtte hij zijn bedrijf TOPpresentaties op. Inmiddels is hij veelgevraagd spreker, trainer en coach. 100.000 uur praktijkervaring komt samen in 1 boek: ‘Effectief pitchen en presenteren’.

cover20-05-2022

ISBN 9789024441082

Druk 1 | Boom uitgevers Amsterdam | 128 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Persoonlijke ontwikkeling

Een overtuigende pitch of presentatie geven is een belangrijke basisvaardigheid voor studenten en (young) professionals. In dit boek presenteert Patrick van Gils een methode om je pitch- en presentatievaardigheden te ontwikkelen en versterken. Dat begint met jezelf te durven laten zien en horen. Alleen dan kun je jezelf en jouw ideeën aan een ander ‘verkopen’.

In tien praktische hoofdstukken laat de auteur zien hoe je in kleine én grote groepen een korte of lange pitch of presentatie met impact kunt geven, zowel offline als online. Elk hoofdstuk biedt direct toepasbare kennis en oefeningen.

 

Op de website bij het boek vind je video’s, inspiratietools en meer achtergrondinformatie. Deze uitgave ondersteunt studenten en (young) professionals bij het ontwikkelen van professionele vaardigheden. Succesvolle professionals voelen zich verantwoordelijk voor hun leerproces en activiteiten, zijn proactief en leren voortdurend van en met de mensen in hun omgeving. Deze skills helpen om doelen te realiseren en vruchtbare relaties aan te gaan.

Patrick van Gils is dé #1 pitch- & presentatie- en personal branding-expert van Nederland. Hij was meer dan twintig jaar succesvol in de marketingcommunicatie en woordvoerder van A-merk-bedrijven zoals McDonald’s, Studio100 en Makro. In 2014 richtte hij zijn bedrijf TOPpresentaties op. Inmiddels is hij veelgevraagd spreker, trainer en coach. 100.000 uur praktijkervaring komt samen in 1 boek: ‘Effectief pitchen en presenteren’.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.