Inleiding sales (tweede druk)

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

Boek
Inleiding sales (tweede druk)
cover03-04-2019

ISBN 9789024424849

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 224 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing

Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.

Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Wat is er nieuw in deze tweede druk?

  • Nog kernachtiger en scherper;
  • Met compleet nieuwe aanvullende website.

Heldere inleiding in sales

  • Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales;
  • Concreet en handzaam;
  • Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk. 


Met exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website

  • Filmpjes over goede salesgesprekken en meer;
  • Toetsen om mee te oefenen;
  • Voor docenten zijn er powerpointpresentaties beschikbaar.

 

Over de auteur
Stefan Renkema is sinds 2006 als hoofddocent Sales & Marketing verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en doceert zowel in het bachelor als postbachelor onderwijs. In 2014 studeerde hij cum laude af in de richting Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij schreef voor Boom Hoger Onderwijs ook de uitgave Inleiding marketing.

cover03-04-2019

ISBN 9789024424849

Druk 2 | Boom uitgevers Amsterdam | 224 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing

Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.

Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Wat is er nieuw in deze tweede druk?

  • Nog kernachtiger en scherper;
  • Met compleet nieuwe aanvullende website.

Heldere inleiding in sales

  • Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales;
  • Concreet en handzaam;
  • Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk. 


Met exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website

  • Filmpjes over goede salesgesprekken en meer;
  • Toetsen om mee te oefenen;
  • Voor docenten zijn er powerpointpresentaties beschikbaar.

 

Over de auteur
Stefan Renkema is sinds 2006 als hoofddocent Sales & Marketing verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en doceert zowel in het bachelor als postbachelor onderwijs. In 2014 studeerde hij cum laude af in de richting Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij schreef voor Boom Hoger Onderwijs ook de uitgave Inleiding marketing.

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.