Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.
Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft u als docent online marketing of online marketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe online marketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Praktisch en crossmediaal boek
Het is een praktisch en crossmediaal boek voorzien van een ondersteunende website (www.handboekonlinemarketing.nl), veel extra video’s, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het Handboek Online Marketing 6 kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.
Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk:
‘’Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassen-wording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit
“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar
“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker/host op gebied van digital transformatie
Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.
Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft u als docent online marketing of online marketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe online marketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Praktisch en crossmediaal boek
Het is een praktisch en crossmediaal boek voorzien van een ondersteunende website (www.handboekonlinemarketing.nl), veel extra video’s, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het Handboek Online Marketing 6 kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.
Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk:
‘’Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassen-wording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit
“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar
“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker/host op gebied van digital transformatie