Positioneren

Stappenplan voor een scherpe positionering

Jaap van der Grinten, Rik Riezebos

Boek
Positioneren
cover25-05-2018

ISBN 9789024415540

Druk 4 | Boom uitgevers Amsterdam | 262 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.

Geactualiseerde vierde druk met:

- de inside-out route van positioneren;
- de focus op categorisatie in plaats van differentiatie;
- het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen;
- praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden.

 

Bijbehorende website

Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.

 

Doelgroep

Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.

 


 

‘Een grondig boek verluchtigd met veel tabellen, figuren, plaatjes en kaders met mini-cases. Positioneren is zo toepasbaar als maar zijn kan.’ Adformatie

 

Positioneren is een bijzonder duidelijk en vooral bruikbaar boek. De theorie is van heldere voorbeelden voorzien. Kortom, een aanrader voor iedereen die het bedrijfsmerk tot zijn verantwoordelijkheid mag rekenen.’ Managementboek.nl

cover25-05-2018

ISBN 9789024415540

Druk 4 | Boom uitgevers Amsterdam | 262 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Marketing

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.

Geactualiseerde vierde druk met:

- de inside-out route van positioneren;
- de focus op categorisatie in plaats van differentiatie;
- het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen;
- praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden.

 

Bijbehorende website

Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.

 

Doelgroep

Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.

 


 

‘Een grondig boek verluchtigd met veel tabellen, figuren, plaatjes en kaders met mini-cases. Positioneren is zo toepasbaar als maar zijn kan.’ Adformatie

 

Positioneren is een bijzonder duidelijk en vooral bruikbaar boek. De theorie is van heldere voorbeelden voorzien. Kortom, een aanrader voor iedereen die het bedrijfsmerk tot zijn verantwoordelijkheid mag rekenen.’ Managementboek.nl

U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.