Mind the Gap (vierde druk)

Stappenplan identiteit en imago

Jaap van der Grinten, Helma Weijnand - Schut

Boek
Mind the Gap (vierde druk)
cover25-05-2017

ISBN 9789024406906

Druk 4 | Boom uitgevers Amsterdam | 168 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Merk, Reputatie & Design

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago.

Met het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. 
  
Nieuw in de vierde druk

  • Nieuwe casuïstiek 
  • Website met extra materiaal
 
Lezers over dit boek:
'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!'
Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016

'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.'
Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015

'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'
Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014

Uniek aan dit boek
  • Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten 
  • Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen
  • In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk
  • Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen 


Extra materiaal
De theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op de website staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools.

 

Doelgroep

  • Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago 
  • Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positionering
cover25-05-2017

ISBN 9789024406906

Druk 4 | Boom uitgevers Amsterdam | 168 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Economie en management > Hogere economische studies > Communicatie
Economie en management > Hogere economische studies > Commerciële Economie
Communicatie > Communicatie en media studies > Marketing
Communicatie > Communicatie en media studies > Communicatie
Communicatie > Communicatie en media studies > Merk, Reputatie & Design

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago.

Met het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. 
  
Nieuw in de vierde druk

  • Nieuwe casuïstiek 
  • Website met extra materiaal
 
Lezers over dit boek:
'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!'
Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016

'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.'
Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015

'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'
Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014

Uniek aan dit boek
  • Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten 
  • Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen
  • In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk
  • Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen 


Extra materiaal
De theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op de website staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools.

 

Doelgroep

  • Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago 
  • Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positionering
U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.