De media-explosie (vijfde druk)

Trends en issues in media en communicatie

Kees van Wijk, David Huijzer, Peter 't Lam, Henri Spijkerboer

Boek
De media-explosie (vijfde druk)
cover23-08-2018

ISBN 9789024406838

Druk 5 | Boom uitgevers Amsterdam | 432 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Communicatie > Communicatie en media studies > Media & Entertainment Management
Communicatie > Communicatie en media studies > Journalistiek

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media. Hoe gaan we daarmee om?

 

Over de inhoud

In dit boek staat onze omgang met de media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van diverse communicatievormen in het informatietijdperk.

 

Nieuw aan de vijfde druk

Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien:

  • De bestaande hoofdstukken zijn grondig herzien op basis van alle nieuwe theorievorming;
  • Nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie, media- en contentstrategie, trendwatching.
  • Focus op alle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op de beroepspraktijk.

 

Extra materiaal

Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website met toetsen, interessante achtergrondinformatie en samenvattingen van de theorie.

 

Uniek aan dit boek

  • Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen
  • Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie.

 

Doelgroep

  • Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde
  • Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap
cover23-08-2018

ISBN 9789024406838

Druk 5 | Boom uitgevers Amsterdam | 432 pagina's

Taal: NLDownload citeerwijze
Onderwerpen
Communicatie > Communicatie en media studies > Media & Entertainment Management
Communicatie > Communicatie en media studies > Journalistiek

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media. Hoe gaan we daarmee om?

 

Over de inhoud

In dit boek staat onze omgang met de media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van diverse communicatievormen in het informatietijdperk.

 

Nieuw aan de vijfde druk

Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien:

  • De bestaande hoofdstukken zijn grondig herzien op basis van alle nieuwe theorievorming;
  • Nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie, media- en contentstrategie, trendwatching.
  • Focus op alle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op de beroepspraktijk.

 

Extra materiaal

Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website met toetsen, interessante achtergrondinformatie en samenvattingen van de theorie.

 

Uniek aan dit boek

  • Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen
  • Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie.

 

Doelgroep

  • Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde
  • Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap
U heeft geen toegang tot deze publicatie
Beste bezoeker, om de inhoud te raadplegen heeft u een abonnement nodig op deze publicatie of de collectie waar deze publicatie deel van uitmaakt. Neem contact op met klantenservice@boomportaal.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en prijzen.
Kopen in de webshop
Deze publicatie is ook te vinden in onze webshop. Sommige publicaties hebben ook de mogelijkheid om direct toegang te kopen tot het online boek.Naar de webshop
Inloggen met uw account
Heeft u al een account, of heeft u een activatiecode voor deze publicatie? Log dan eerst in of maak een account aan.